Já a ti druzí. Maserati v Česku spouští novou reklamní kampaň

Oficiální dealer vozů Maserati a Ferrari v České republice, Scuderia Praha, rozjíždí novou reklamní kampaň. Jejím cílem je podpora výjimečnosti značky a také zvýšení prodejů modelů Maserati Levante a Ghibli.

„Rozhodli jsme se dramatizovat výjimečnost značky Maserati, která cílí na výjimečné lidi. Na ty, kteří rozhodují, řídí a mohou si dovolit to, co ostatní nemohou,“ vysvětluje motto kampaně „Já a ti druzí“ marketingový manažer Maserati v České republice Jan Svoboda.
Hlavní myšlenku ještě více vysvětlil Martin Kermes, stratég ze společnosti NMDS, která se na kampani podílela. „Trojzubec je symbol vlády nad životem, tedy i nad vlastními rozhodnutími a činy. Pokud mohu svobodně konat, mohu být majitelem Maserati,“ uvedl.
Nová reklamní kampaň Maserati.
Kampaň využívá tři hlavní mediální nosiče – komunikaci na bigboardech, inzerci v médiích a on-line využívající jak brandová videa, tak výkonnostní formáty cílené prostřednictvím programatického nákupu.
„Kampaň je postavená na dvou klíčových motivech. Imageový, kde charakteristický znak trojzubce doplňují provokativní headliny, doplňuje produktová část, která je oslavou detailů a parametrů konkrétního modelu s komunikací akční ceny,“ dodává Svoboda.

Autor: Redakce

ZDROJ >>