Jak Svět reagoval na zprávu expertů o pádu budovy č. 7 WTC

Paul Craig Roberts
12. 9. 2019
Na mou prosbu ke čtenářům, aby mi dali vědět, jak v jejich zemích reagovala média na studii vědců z Univerzity Aljaška a Nankigské univerzity, potvrzující, že budova č. 7 Světového obchodního centra v New Yorku padla 11. září 2001 k zemi v důsledku řízené demolice, mi několik odpovědí došlo.

Takže: z amerických médií referovala o věci jen místní televizní stanice v aljašském městě Anchorage: https://www.ktva.com/story/41015153/fire-did-not-cause-world-trade-center-building-7-collapse-uaf-study-suggests, a místní deník aljašského města Fairbanks.

Z britských médií zveřejnil zprávu jen deník Express: https://www.express.co.uk/news/world/1175375/9-11-world-trade-center-twin-towers-September-11-conspiracy-theories
 
Čtenáři další mi pak oznámili:
"V Kanadě nezveřejnilo zprávu o nálezu týmu Dr. Kulseye žádné médium".
" V médiích psaných německy jsem o věci nezaznamenal žádnou zmínku".
" Žádná zmínka o Kulseyově zprávě v australských médiích. Informace o zprávě lze najít jen na internetu".

Máme zde tedy omračující informaci expertů o události, která změnila svět - a ta zpráva se vám zamlčuje. Potřebujete ještě nějaký další důkaz pro uvědomění si faktu, že žijete v Matrixu, v němž to, co víte, je jedině jen to, co ti, kteří vám vládnou, chtějí, abyste věděli?

Překlad: Lubomír Man

ZDROJ >>