Kdo si dneska vzpomene?


vlkp
15.7.2018 KosaZostra aneb vlkovobloguje.wordpress.com
7. dubna došlo k prý v tehdy právě islamisty vyklízeném městě Dúma k dalšímu nasazení bojových otravných látek – podle prvních informací sarinu a chloru krvavým řezníkem Asadem proti tamnímu obyvatelstvu.

Západ na nic nečekal a zanedlouho přišel s masivním raketovým útokem na údajné centrum výroby otravných plynů syrské vlády, který se mohl snadno zvrhnout v další světovou válku. Bylo to jen fous. Stačilo, aby některá z amerických, britských nebo francouzských raket zabloudila na pozice ruské armády a nejspíš bychom byli na vlastní oči spatřili, jak vypadá peklo.

Tehdy k odpálení raket nebyly potřeba naprosto žádné důkazy. Pro takového Macrona stačilo jakési video, neznámého původu a už netřeba nic dokazovat. Jak se později ukázalo a francouzský prezident sám přiznal – tenhle videoklip stačil. Pro Američany zjevně také.

V závěru minulého týdne vyšla předběžná zpráva OPCW. Která, v souhrnu konstatuje že:

Ve vzorcích z místa dubnového útoku na syrské město Dúmá se neprokázala nervově paralytická látka, jakou je například sarin. Ve dvou vzorcích ale byly zbytky po chlóru.

Dovolím si ocitovat z informačního článku
Ve vzorcích ze syrské Dúmy nebyla nervově paralytická látka, tvrdí experti

na Novinkách.cz to nejpodstatnější:

„Nenašla se žádná neurotoxická organofosforová sloučenina, a to ani v přírodních vzorcích z místa ani ve vzorcích z těl údajných obětí,“ uvádí se ve zprávě OPCW. „Ve vzorcích z míst 2 a 4 ale byly identifikovány zbytky chlóru spolu s reziduy výbušniny. Význam těchto údajů je ale ještě předmětem šetření,“ uvádí též zpráva, která se označuje jako předběžná a která tvrdí, že po ní bude následovat ještě zpráva závěrečná.


Zbytky chlóru byly podle zprávy nalezeny v rozbombardované budově na místech 2 a 4, kde byly podle expertů průmyslové plynové lahve v nejvyšším patře. Ve zprávě se píše, že spojení těchto plynových lahví se zkoumanou událostí je stále předmětem šetření, stejně jako zbývá zjistit, jak se na místo lahve dostaly.


Kosa, jako součást alternativy nese cejch zdroje, který mate veřejnost, publikuje nepravdivé, nanejvýše polopravdivé zprávy, atd., atd. Však to sami znáte.

S obrovským zadostiučiněním konstatuji, že celá slavná OCPW, alespoň podle toho, co publikovaly z její předběžné zprávy Novinky.cz, uvedla a navíc s technickými detaily, přesně totéž, co tato nepochybně více než štědře dotovaná organizace ZJISTILA PO 3 MĚSÍČNÍM BÁDÁNÍ! Viz článek Kosy, který napsal autor Jozef a doplnil tehdy aktuální dokumentací v textu
Sýrska hrozba …

Dám jen fotografii video z místa činu:

Podotýkám, že ono video, z něhož Jozef extrahoval fotografii pro svůj článek bylo na Youtube umístěno už 08.04.2018. Tedy bezprostředně po útoku, kdy prostor ještě ovládali povstalci.

O týden později se objevilo další video z místa činu. Nebo spíše a přesněji – z „místa činu“. Z produkce americké obři TV CBS, které Jozef také neopomenul nalinkovat:

Bylo původně zde:

https://www.cbsnews.com/amp/news/syria-inside-douma-the-site-of-apparent-chemical-attack-2018-04-16/?__twitter_impression=true

Dnes už je tam jenom následující fotografie:


Dost odlišné, což?

Ano, i zde máme co do činění s klasickou průmyslovou láhví na stlačený technický chlor, kterou si můžete snadno koupit v kterémkoli větším českém / slovenském obchodě s technickými plyny. Včetně toho chloru. Ale pozor – prý je to standardní typ pumy, kterou krvavý řezník Assad decimuje vzpurné obyvatele, vždycky když má apetit někoho zplynovat!

To jsem parafrázoval Babišovy Lidové noviny! Přesný citát zní takto:

Použité bomby s chlorem z vrtulníků odpovídaly těm, které Asad prokazatelně použil již v minulosti. Stejné byly nalezeny v Aleppu v listopadu 2016, při útoku na nemocnici v Al-Lataminahu v říjnu 2016, nebo v Sarakíbu v únoru letošního roku.

A samozřejmě, že tam je také přiloženo foto. To druhé, z produkce CBS… Jak jinak!

Vlastně celý článek s názvem

Vyšetřování OPCW vyvrátilo tvrzení Ruska a Sýrie, že v Dúmá žádný chemický útok neproběhl. Děti zabíjel chlor.

je podle vzorového mustru! Toho jedině správného, kde jakékoli pochybnosti jsou přísně zakázány! Neuděláte chybu, když si ten výtvor Babišova nájemného psáče jménem Vojtěch Gibiš přelousknete sami.

Nutně musíte dospět ke stejnému závěru jako vlk, že zde máme problém. Zásadní významový rozpor mezi tím, jak stejnou informaci, tedy předběžnou zprávu OCPW podávají Novinky.cz a jak Babišovy Lidové noviny. Jeden, z těchto jedině pravdivých a správných seriózních zdrojů, které by se nikdy nesnížily k účelovému deformování informace, respektive k výrobě účelové dezinformace, prostě vyrobil příkladný trollovský hoax! K nevíře! Nechám opět na každém z vás, aby si svobodně vybral, komu z těch dvou chce více věřit. Zda Babišovi nebo Novinkám.cz.

Já sám za sebe říkám, že mám jasno. A pokud Novinky.cz citují přesně z těch předběžných závěrů šetření OCPW, pak mohu konstatovat, že Kosa tenkrát, díky panu Jozefovi, odvedla sakra dobrou práci.

Mám z toho radost. Neskrývám to. Na druhé straně – koho dnes ještě nějaká Důma zajímá? Tedy kromě Vojtěcha Gibiše, který ví, jak musí psát, aby dokázal i příští měsíc zaplatit účty za plyn, elektriku a nájem.

Určitě už dávno nezajímá ty, co dali rozkaz k odpálení raket na Sýrii!!! Žijeme opět ve světě, kde platí – nejdříve střílej a pak se vyptávej!

Problém je, že už nejde o souboj dvou pistolníků v nějakém tom zaplivané saloonu někde v nějaké Horní Dolní Divokého západu, ale o palbu atomovými raketami! Kovbojky mám rád. Ale jen ve filmu. A to ještě jen ty klasické!

Jenže vím, že to nemohu ovlivnit. Ale o to více mi vadí nájemná brka, co klidně , ve vzorném držení té správné ideologické linky, klidně napíší i svůj nekrolog.

- - -

ZDROJ >>