VIDEO: Andrej Babiš byl v pondělí 2. září obžalován státním zástupcem v kauze Čapí hnízdo a premiér následně rezignoval! Česká televize odvysílala jinou a předem připravenou verzi reportáže o tom, že premiér Andrej Babiš rezignoval! Reportáž byla předtočena a nachystána dopředu, protože na Kavčích horách se očekávalo, že státní zástupce Jaroslav Šaroch v ten den oficiálně obžaluje premiéra z trestného činu zneužití dotací! Jenže, nakonec to dopadlo úplně jinak, ale ČT zapomněla reportáž vyřadit z playlistu večerních Událostí!

VIDEO: Andrej Babiš byl v pondělí 2. září obžalován státním zástupcem v kauze Čapí hnízdo a premiér následně rezignoval! Česká televize odvysílala jinou a předem připravenou verzi reportáže o tom, že premiér Andrej Babiš rezignoval! Reportáž byla předtočena a nachystána dopředu, protože na Kavčích horách se očekávalo, že státní zástupce Jaroslav Šaroch v ten den oficiálně obžaluje premiéra z trestného činu zneužití dotací! Jenže, nakonec to dopadlo úplně jinak, ale ČT zapomněla reportáž vyřadit z playlistu večerních Událostí!

Minulé pondělí bylo médii v České republice ostře sledováno, protože státní zástupce Jaroslav Šaroch už dlouho dopředu avizoval, že oznámí výsledek šetření a zkoumání státního zastupitelství v kauze Čapího hnízda a údajného dotačního podvodu, na kterém se měl podílet i premiér Andrej Babiš. Česká televize upřímně očekávala, že státní zástupce oficiálně obžaluje Andreje Babiše v této kauze a posune celou věc k českým soudům, aby se spustil soudní kolotoč. A protože Česká televize opravdu očekávala, že to takto dopadne, nachystala a předtočila již dopředu reportáž se souhrnným výčtem Babišových kauz. Jenže, jak si všimly tisíce diváků, reportér ČT Jiří Hynek totiž v údajně živém vstupu totiž hovořil o Andreji Babišovi jako o premiérovi v minulém čase.

Světlana Witowská oznamuje, že má v živém vstupu reportéra Jiřího Hynka.

Nejednalo se o žádné přeřeknutí reportéra, protože v reportáži zaznělo celkem 3x po sobě, že bývalý premiér Andrej Babiš čelí vyjmenovaným kauzám a podezřením. Nejednalo se tedy vůbec o živý vstup a živou reportáž v Událostech, ale byl to předtočený vstup reportéra Jiřího Hynka, který měl v divácích ČT vyvolat iluzi, že se jedná o živý vstup. Moderátorka ČT Světlana Witowská totiž u velkoplošné obrazovky komunikovala s Jiřím Hynkem naživo, minimálně to tak mělo vypadat, ale z Jiřího Hynka následně začaly vypadávat neuvěřitelné informace o tom, že Andrej Babiš je již bývalým premiérem.

Všimněte si nahoře, že přenos je označený “živě” z Olbramovic.

Takže existují dvě možná vysvětlení. Buď Česká televize odvysílala reportáž z paralelního vesmíru, to znamená přinesla reportáž z jiné časové iterace našeho časoprostoru, ve které byl Andrej Babiš obžalován a poté rezignoval, anebo existuje druhá možnost, ČT prostě předtočila reportáž s Jiřím Hynkem dopředu, přičemž se očekávalo, že Andrej Babiš po obžalobě ze strany státního zástupce rezignuje.

Reportér Jiří Hynek se nacházel buď v jiné časoprostorové iteraci, anebo mluvil v předtočeném záznamu

Rozhodně se nejedná o chybu ve skriptu reportéra, protože i kdyby Jiří Hynek ve vstupu odříkával svá slova ze čtecího zařízení, muselo by mu již v čase videa 0:12 být naprosto jasné, že mluví nesmysly. Jenže, celé je to mnohem horší. Naší redakci se podařilo získat původní záznam odvysílané reportáže, protože ta je již dnes na oficiálních stránkách na webu ČT nedostupná [1] a je tam jenom příslušná omluva, že reportáž již není dostupná, protože obsahovala nesprávné informace.

Retrakce pořadu.

Po analýze reportáže jsme zjistili, že reportér Jiří Hynek označuje v krátké reportáži Andreje Babiše za bývalého premiéra hned na 3 různých místech a ani jednou, ani jedinkrát nehne ani brvou. Pokud by četl svůj text ze čtecího zařízení, muselo by mu to dojít již v čase 0:12, že čte chybný text na čtecím zařízení. Jelikož však ani nehnul brvou a ani na zlomek sekundy se nad tím nepozastavil, co říká za nesmysl, tak to jednoznačně znamená, že reportáž byla nejen dopředu předtočená, ale Světlana Witowská navíc ve studiu hrála na koncesionáře habaďůru, že jako vede dálkově přes telemost rozhovor s reportérem v živém vstupu. Sami se na video podívejte, je to naprosto natvrdo a bez veškerých pochybností předtočené.

Dvojka na trhu s elektronikou má příležitost natočit s Patrikem Hezuckým novou reklamu o fake news České televize

Takže by mně zajímalo, co na to říká dvojka na českém trhu s elektronikou, firma CZC, která o nás v reklamách na českých televizích šíří diskreditační reklamu o fake news. Všechny nás zajímá, kdy CZC natočí s Patrikem Hezuckým nějakou reklamu i na zesměšnění ČT, a která překroutí název a logo České televize? Jako fejk nemusí do té reklamy nic vymýšlet, mohou použít tuto falešnou a skutečnou reportáž ČT, kterou si zaplatili koncesionáři a čeští občané za pěkných 7 miliard korun ročně. Nejenom, že Česká televize odvysílá dezinformaci a lež o tom, že Andrej Babiš je bývalý premiér, ale oni tu reportáž dokonce mají natočenou a nachystanou dopředu, a dokonce ji vydávají v přímém vysílání v Událostech za živý vstup, když přitom je zjevné, že to není živý vstup, ale je to nasimulované, aby to tak na diváky působilo.

Kdy se dočkáme od Patrika Hezuckého nové reklamy na fake news v podání ČT?

A tito lidé z médií se snaží útočit na servery alternativy, že šíří fake news? Na to lze cynicky odpovědět pouze to, že i kdyby to byla pravda, tak servery alternativy jedou za své peníze, resp. za peníze čtenářů, kteří dobrovolně ty fake news čtou. Jenže Česká televize tyto fake news o údajně bývalém premiérovi jede za 7 miliard z povinných koncesionářských poplatků, ale nejedná se o žádný omyl, ale o trojnásobný fake news, protože reportáž je lživá, Andrej Babiš nikdy nepřestal být premiérem, reportáž je předtočená, není to živý vstup a moderátorka ve studiu nevede živou interakci s reportérem v Olbramovicích, ale pouze to má jako tak vypadat, že je to naživo. Milá CZC, jděte do sebe a natočte další reklamu, máte možnost poukázat na skutečný a opravdový fake pořad, nemusíte špinit alternativu a vymýšlet si na ní neexistující fejky, můžete z fake news obvinit rovnou Českou televizi.

Kam plynou peníze koncesionářů z nákladů na realizaci údajných živých přenosů reportérů z terénu, které ve skutečnosti vůbec nejsou živé a jsou to předtočenky?

V reportáži zaznívají informace o tom, že Andrej Babiš je bývalý premiér, na celkem 3 místech, a to v čase 00:12, dále potom v čase 01:05 a nakonec v čase 01:16. Všimněte si, že Jiří Hynek je naprosto v klidu a pokud by se jednalo o živý vstup, rozhodně by nevykládal o Babišovi, že je bývalý premiér, zvláště ne ve chvíli, kdy dělá živý vstup do studia a režie předtím probírá s reportérem obsah vstupu, kde si říkají, o čem to bude.

V ten den otřásala médii informace o tom, že státní zástupce Jaroslav Šaroch zastavil trestní stíhání Andreje Babiše, takže je naprosto nelogické, že by reportér ČT v živém vstupu večer o tom nevěděl, že Andrej Babiš se dočkal zastavení trestního stíhání. Česká televize se zkrátka nejen střelila do nohy, ale navíc odhalila své manipulace s televizním divákem, protože předvedla smyšlenou a zinscenovanou živou reportáž jako s živým vstupem do vysílání, přičemž všechno to bylo předtočené dopředu.

Živě… tak určitě.

Světlana Witowská samozřejmě nemohla zasáhnout, protože reportáž byla zařazena na playlistu v režii a tím se nám nabízí velmi nebezpečná myšlenka, zda-li nejsou předtočené úplně celé Události? Připadá v úvahu, že vstupy moderátorů jsou předtočené, a pokud ve vysílání nezazní časový odkaz na živou událost, která je náhodná, potom lze těžko určit, co je živé, a co je předtočené. Tento skandál pouze odkrývá praktiky v ČT, které odhalují, že mnoho věcí, které vydává ČT za živé vstupy, jsou ve skutečnosti tzv. “předtočenky”, které jsou velmi levné.

Není totiž potřeba někam do Olbramovic vysílat přenosový vůz se štábem a přenosovou technikou. Česká televize potom ve svém účetnictví uvede za rok náklady na několik tisíc výjezdů přenosových štábů do terénu po celé republice, ale je otázka, kolik jich doopravdy je ve skutečnosti? Kde potom končí ty peníze koncesionářů vynaložené jako na živé přenosy, které ve skutečnosti vůbec živé nejsou a nikdy nebyly? Chápete, jaké souvislosti odhaluje tato omylem odvysílaná a údajně naživo přenášená reportáž? Proč ČT vydávala zjevně předtočenou reportáž za živý přenos z Olbramovic? Česko snese fšecko?

Zdroj úvodního videa: Česká televize [2]

-VK-

Šéfredaktor AE News

ZDROJ >>